“Only those who look with the eyes of children can lose themselves in the object of their wonder”

/Pablo Picasso/

czwartek, 2 lutego 2012

Miasto

Zrobiłam mały eksperyment na małym formacie...Bardzo chciałabym znaleźć sposób połączenia rysunku i malarstwa w jedno, takiej kompilacji może ryzykownej, ale bardzo dla mnie ciekawej. Mam zamiar podjąć kilka takich prób i zobaczymy co z tego wyjdzie...
Oto prototypowy maluch. Jest to rysunek tuszem oraz akryl na płótnie. 
Niebo ciężkie, brudne, zimowe i ponure. Słońce zachodzi czerwono, a do tego jeszcze coś siąpi...Zimno...


"Moje miasto",KB,2012

7 komentarzy:

  1. Oooo! Fantastyczny!
    Niebo krwawi. Wydaje się, że jest strasznie, ale nie dzieje się nic, czego miasto i niebo, nie znałyby od dawna.
    Niebo przyzwyczaiło się do kaleczenia o ostre krawędzie miasta. A miasto śpi spokojnie, pod kapiącymi wydzielinami nieba.

    To jest technicznie możliwe takie połączenie? No bo widzę, że jest, ale nie mogę zrozumieć.
    Jeżeli to tajemnica twórczyni, nie pytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo ciekawe połączenie... tak to jest miasto... dla mnie takie ono jest, zimne, ponure, trudne do zniesienia... ale dla mieszkańców miast jest normalne, swoje, spokojne często i ty to pokazałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no... super! Super i graficznie i sentymentalnie (tu gzie mieszkam norma zanieczyszczenia powietrza przekroczona jest 600% - tęsknisz za tym - co?).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tworzysz prace! Uwielbiam grafiki, rysunki tuszem - to dla mnie niepojęte, piękne dzieła! Dziękuję za udział w zabawie u nie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana M.- jesteś poetką....nigdy nie umiałabym lepiej wyrazić słowami tego, co wyraziłaś Ty...dokładnie tak to czuję i wzruszyłam się bardzo, kiedy przeczytałam Twoje piękne słowa...

    Ataboh- mimo, że jestem zwierzem czysto miejskim, które wpada w osłupienie gdy bosą stopą dotknie trawy, to miasto zawsze jest dla mnie w jakiś sposób zimne i trudne do zniesienia...oswojone są tylko fragmenty....

    Aniu- oj tęsknie bardzo, chociaż u mnie teraz normy pewno podobne, albo i wyżej przekroczone...ale tamte bardziej swojskie...

    ewkiki- cieszę się, że do mnie też trafiłaś i że Ci się te moje małe cosiki podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ciekawy obrazek, uwielbiam Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń